上帝 再次 讲话了 (God Has Spoken Again - Simplified Chinese Print Book)

SKU:
BOOK - ISBN: 978-1-942293-04-0
$14.95
Bulk Pricing:

Below are the available bulk discount rates for each individual item when you purchase a certain amount

  • Buy 5 or above and pay only $8.00 each
Width:
6.00 (in)
Height:
9.00 (in)
Depth:
0.38 (in)
Current Stock:
Adding to cart… The item has been added

上帝再次讲话了 那话语和那声音就在世界上

世界上有一个来自上帝的新讯息。它是来自所有生命的创 造者的一个讯息。它是致世界所有民众、国家和宗教的一个 礼物。

一种史无前例的危机正在全世界蔓延。一种政治、经济及 环境变化和动荡的危机正在积聚力量,威胁着人类的安定 和未来。这并非时代的终点,而是向一种新世界实相的伟 大过渡。

我们现在站在一个转折点上,它将决定地球上每个男人、女 人和孩子的生活和未来。正是在这个时代,上帝再次讲话了。一个信使被派来,一个使命正在进行中,让人类家庭为 正在到来的巨变进行准备。

上帝现在正在遍及世界发出召唤,这召唤进入每个国家,文 化和信仰社区;这召唤进入政府和宗教的厅堂;这召唤进入 有着最深刻内在困难和物质贫困的最黑暗地方;召唤人类的 灵性力量在我们世界历史的这个转折点上觉醒和呈现出来。 

上帝再次讲话了是来自上帝致人类的一个新沟通的开端。你 捧在手里的是这个来自上帝的新讯息的开篇。

  

目录 

上帝再次讲话了 简介 

第一章: 宣言 

第二章: 吟诵 

第三章: 参与 

第四章: 上帝再次讲话了 

第五章: 先知的封印 

第六章: 信使的使命 

第七章: 启蒙 

第八章: 祝福 

第九章: 生活在一个启示的时代 

第十章: 圣团 

第十一章: 上帝致世界的新讯息 

第十二章: 上帝在推动人类走向一个新方向 

第十三章: 世界必须接收上帝的新讯息 

第十四章: 召唤 

  

 

Join the Free School of the New Message
http://www.newmessage.org/free-school
The Free School is a global community of people studying the New Message from God and sharing it with others. The School offers an environment of individual study, study partnerships, international gatherings, broadcast events and community interaction to deepen our experience of the New Message and connect us with others around the world.